Der er håb for os alle

Efter min uddannelse i teologi har jeg i mange år arbejdet som præst og missionær i Danmark, Afrika og Mellemøsten. Det håb og den glæde, som jeg selv har fundet ved troen på Bibelens Gud, vil jeg gerne dele med andre uanset deres sociale eller kulturelle baggrund. Jeg ønsker at være med til at give plads i vores kirke til alle, som søger et bedre liv og en bedre fremtid.

Personlige venskaber og mission har gennem årene været nøgleordene for mit og min kone Ingelis’ arbejde blandt mennesker. Det er det også i dag, hvor vi har ansvar for adventistmenigheden i Viborg. Vi har to voksne børn og fire børnebørn – og mange venner.

Vi vil også gerne lære dig at kende, hvis du har lyst at være med i et positivt og opløftende kristent fællesskab.